خرید الکترونیکی شارژ همراه اول و ایرانسل|شارژ خرید ایرانسل|خرید اینترنتی ایرانسل و همراه اول شارژ
نوشته شده توسط : irancel-24

قیمت انواع این سیم کارت‌های نسل جدید خرید شارژ همراه اول به شرح زیر می‌باشد:
• اطلاع رسانی: سازمان ها و ادارات متعدد برای ارسال دعوت نامه و یاد آوری جهت شرکت در جلسات، همایش ها و ...، یادآوری پرداخت قبوض، اطلاع رسانی مقررات، سیاست ها و خرید شارژ همراه اول تغییرات جدید و اطلاع رسانی رویدادهای ناگهانی می توانند از پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» بهره گیرند.
سیم کارتهای ایرانسل، چه دائمی، چه اعتباری و چه پیام رسان، نخستین و تنها سیـم کارتـهـای موجود در کـشور هستند که با ظرفیت خرید شارژ همراه اول ۶۴ کـیلو بایت عرضه شده و امکان ارائه سرویس های جدید و پیشرفته ای از جمله اینترنت همراه (GPRS)، پـیـام چـنـد رسـانـه ای (MMS)، شارژ الکترونیکی (e-Charge) و کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را دارا هستند.
این افراد می‌توانند برای تعویض شماره تلفن همراه اعلامی در پرونده وایمکس خود، به قسمت خدمات مشترکین در کنترل حساب اینترنتی مراجعه نمایند خرید شارژ همراه اول و با کلیک بر گزینه تغییر اطلاعات کاربر، شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند.
• دانشگاه ها و مراکز آموزشی: دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی همواره به دنبال راه حلی خرید شارژ ایرانسل برای تسهیل ارتباط با دانشجویان، دانش آموزان و والدین آنها بوده اند. پورتال «پیام‌کوتاه انبوه تجاری» به این مراکز امکان اطلاع رسانی جلسات، گزارشات و وضعیت تحصیلی و اعلانات ویژه نظیر محل کلاس‌ها، تعطیلی ها، کلاس‌های فوق برنامه و زمان امتحانات را می دهد.


راه‌های ارسال پیام کوتاه به صورت خرید شارژ ایرانسل انبوه:




بـه یـاد خرید شارژ ایرانسل داشـتـه بـاشیـد...

• خرید اعتبار به خرید شارژ همراه اول صورت اینترنتی

به یکی از فروشندگان مجاز خرید شارژ همراه اول منتخب ایرانسل مراجعه کنید؛

• پیش از اتمام دوره 3 ماهه مذکور، تغییر طرح تعرفه و انتخاب سایر خرید شارژ ایرانسل گزینه‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.
به یاد داشته باشید که ثبت نام برای سرویس خرید شارژ همراه اول وایمکس ایرانسل کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

خرید شارژ ایرانسل
مراکز خدمات ایرانسل خرید شارژ همراه اول
توجه: خرید شارژ ایرانسل
• ارسال پیام کوتاه حاوی نام شرکت، شماره تماس و خرید شارژ همراه اول محصول مورد نظر به
آیا برای تبلیغ محصولات خود، ارتباط با مشتریان و کارمندان یا اطلاع رسانی رویدادها به دنبال رسانه ای ساده، سریع و ارزان خرید شارژ همراه اول می گردید؟
جدول قیمت طرح‌های تعرفه سه ماهه: خرید شارژ ایرانسل
• اطلاعات خرید شارژ همراه اول تماس با متقاضی و یا نماینده شرکت/ سازمان/ کسب و کار به همراه کپی کارت ملی و شناسنامه


- اگر مایل باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما خرید شارژ ایرانسل تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه پستی به قیمت میکروسیم اضافه خواهد شد.

• در صورتی که زمان ثبت نام و فعالسازی حساب کاربر در دو ماه مختلف رخ دهد لازم است که کاربر ما به التفاوت هزینه اشتراک را در زمان فعالسازی پرداخت نماید، به عنوان مثال ثبت نام در ۲۸ خرداد ماه انجام شده است و کاربر هزینه اشتراک را برای ۴ روز و دو ماه یعنی تا پایان مرداد خرید شارژ ایرانسل ماه پرداخت نموده است اما فعال سازی در ۳ تیر ماه انجام می شود یعنی حساب کاربر برای مدت ۲۹ روز و دو ماه یعنی تا پایان شهریور ماه فعال خواهد بود به همین منظور لازم است کاربر ما به التفاوت ۲۵ روز هزینه اشتراک را در زمان فعالسازی پرداخت نماید.




۶. خرید شارژ همراه اول در هنگام ثبت نام از قرار گرفتن برچسب «سند شناسنامه» بر روی کپی کارت ملی خود اطمینان حاصل نمایید.
با آخرین تکنولوژی‌ها همراه شوید، ما در کنارتان خرید شارژ همراه اول هستیم!
• ارسال نمابر خرید شارژ ایرانسل به شماره ۸۸۶۵۳۷۰۶
یک خبر خوب برای آن خرید شارژ همراه اول دسته از شما مشترکین ایرانسل که از مدل‌های پیشرفته گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنید...


ایرانسل به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به پرداخت ودیعه یا سپری نمودن خرید شارژ ایرانسل دوره انتظار، سیم کارت خریداری کنید.

برای ثبت خرید شارژ همراه اول نام سرویس وایمکس می‌توانید:
۲. خرید کارت شارژ و خرید شارژ ایرانسل بارگذاری اینترنتی

لطفاً از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات موجود خرید شارژ ایرانسل در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید.
شما می خرید شارژ همراه اول توانید با کارت ملی خود و یک برگ کپی از آن به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه کنید، فرم مربوطه را دریافت نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید:
نسل جدید سیم خرید شارژ ایرانسل کارت



• استفاده از پورتال پیام‌کوتاه انبوه تجاری ایرانسل: از طریق خرید شارژ ایرانسل اینترنت به پورتال ESMS متصل شوید، مشتریان مورد نظرتان را انتخاب کنید، زمان ارسال پیام های کوتاه را مشخص نمایید و پیامتان را برای هزاران نفر ارسال کنید.
وب خرید شارژ ایرانسل سایت ایرانسل (کلیک کنید)
۱. پرداخت خرید شارژ ایرانسل اینترنتی
• تقاضانامه رسمی جهت دریافت سرویس که حاوی سربرگ شرکت/ سازمان/ کسب و کار متقاضی و یا معرفی نامه نماینده شرکت/ سازمان/ کسب و کار به همراه آدرس/کد خرید شارژ ایرانسل پستی ده رقمی باشد.
شرکت ایرانسل در نظر دارد طی یک دوره زمانی محدود، به تمامی کاربران جدیدی که هزینه اشتراک سه ماه استفاده از سرویس وایمکس خود را به صورت یکجا پرداخت نمایند خرید شارژ ایرانسل یک دستگاه مودم رایگان (USB ،Wi-Fi) ارائه کند.
۴. درصورتیکه فرم ثبت نام و خرید شارژ ایرانسل کپی مدارک شما به ایرانسل ارسال نشود، درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل فرمایید.

روش های پرداخت هزینه اشتراک خرید شارژ همراه اول وایمکس ایرانسل:

برای ثبت نام و دریافت خرید شارژ ایرانسل این خدمات کافیست به یکی از روش های زیر اقدام نمایید:
۲. امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما خرید شارژ همراه اول برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.

توجه: خرید شارژ همراه اول

اطلاعات و مدارک مورد نیاز: خرید شارژ ایرانسل
• بهای تخفیفی ارسال خرید شارژ ایرانسل پیام کوتاه
چند نـکتـه خرید شارژ همراه اول مـهـم:


مزایای پورتال «پیام خرید شارژ ایرانسل کوتاه انبوه تجاری»
تـوجـه: پیش از تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر نیست. حتما كپي مدرك شناسايي معتبر مشترك كه شماره ايرانسل وي بر روي آن درج شده است، بايد توسط ايرانسل دريافت گردد. شما مي بايست يك نسخه از تصوير اين مدرك شناسايي را در هنگام ثبت نام خرید شارژ ایرانسل به فروشنده مجاز ايرانسل تحويل دهيد.
لطفا توجه داشته خرید شارژ ایرانسل باشید که شماره تلفن همراه، به صورت خودکار توسط سیستم انتخاب خواهد شد.
• استفاده از ESMS API: با استفاده از ESMS API خرید شارژ ایرانسل برنامه های کاربردی تان را با ESMS یکپارچه کنید، به این ترتیب برنامه کاربردی مورد نظر شما از پورتال پیام کوتاه انبوه تجاری به عنوان زیرساخت ارسال پیام کوتاه خود استفاده می نماید.

در صفحه خرید شارژ ایرانسل اصلی وایمکس، روی گزینه «ثبت‌نام سرویس وایمکس» کلیک کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
بــرای اطــلاع از وضعــیت ثــبت نام خــود كافـیست كـد # ۵ * ۱۳۰ * را از ســیم كارت دائمــی و یا كد# ۵ * ۱۴۰ * را از سیم كارت اعتباری خود شماره خرید شارژ ایرانسل گیری نمایید.
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل افتخار دارد این بار نیز با ارائه خدماتی خرید شارژ ایرانسل برتر و متناسب با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، شما مشترکین عزیز را همراهی نماید.




به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل کارت ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک خرید شارژ همراه اول برگ کپی از آنها الزامی است.
• تبلیغات: روند کنونی بازاریابی امروزه به سمت بازاریابی مستقیم و بدون واسطه پیش رفته است. شرکت ها در همین راستا به دنبال ارسال کوپن های تخفیف یا پیشنهاد های ویژه متناسب با سابقه مشتری، مشارکت در مناسبت ها، مثلاً ارسال پیام کوتاه تبریک تولد و سالگرد ازدواج، و ارسال پیام های کوتاه خرید شارژ ایرانسل برای برنامه های وفاداری هدفمند هستند. در پاسخگویی به نیاز این شرکت ها و سازمان ها شرکت ایرانسل محصول «پیام کوتاه انبوه تجاری» خود را عرضه نموده است.
۴. مراجعه حضوری خرید شارژ ایرانسل به شعب بانک
۵. در صورتیكه كپی كارت ملی در مدت ۳۰ روز پس از انجام ثبت خرید شارژ همراه اول نام برای ایرانسل ارسال نشود، سیم كارت خریداری شده مجدداً "یكطرفه" خواهد شد.
درخواست خدمات: خرید شارژ همراه اول
کاربردهای ESMS در کسب و خرید شارژ ایرانسل کارهای مختلف:

- در صورت تمایل به تعویض سیم کارت عادی و تبدیل آن به خرید شارژ ایرانسل میکروسیم، می‌توانید به مراکز خدمات یا فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ ۳۰.۰۰۰ ريال سیم کارت خود را دریافت نمایید.


۱. دریافت و ارسال فرم ثبت خرید شارژ همراه اول نام رایـگـان است.
مدرک مورد نیاز خرید شارژ ایرانسل را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز ایرانسل ارائه دهید.
• دریافت گزارشات مالی خرید شارژ ایرانسل و عملکرد
- هزینه نصب و راه اندازی مودم (با احتساب مالیات) ۸۳۲۰۰ ریال می خرید شارژ ایرانسل باشد.
نـکتـه: توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر به شبکه، خرید شارژ ایرانسل به یک فروشنده مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید.
۲. فرم را به طور کامل خرید شارژ همراه اول پر کنید.


پرداخت بايد با در دست داشتن «شناسه پرداخت»، خرید شارژ ایرانسل طبق اطلاعات بانكي روبرو صورت گيرد: بانک ملت به شماره حساب و يا بانک تجارت به شماره حساب ۲۱۰۴۴۷
خرید شارژ ایرانسل
٣. خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم خرید شارژ ایرانسل کارت ایرانسل
• یک خرید شارژ همراه اول برگ از کپی مدارک رسمی ثبت شرکت که به تأیید اداره ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و اموال کشور رسیده باشد و یا یک برگ کپی از آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور و یا باقی مدارک رسمی هم ارز.
شماره ۷۰۰۱ از خرید شارژ ایرانسل خط ایرانسل
• ارائه خرید شارژ ایرانسل خدمات به متقاضیان استفاده از سرعت های بیشتر از ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه، مشمول قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.
پیام کوتاه انبوه تجاری، یکی از خدمات پیشرفته ایرانسل است که به شرکت ها و موسسات تجاری این امکان را می دهد که با تعریف معیارهای مختلف و متنوع، مشتریان و مخاطبان‌شان را طبقه بندی کرده و بنا به نیاز خود، در یک بازه‌ی زمانی مشخص برای هر گروه خرید شارژ ایرانسل از مخاطبین پیام کوتاه ارسال و پاسخ های آنها را دریافت نمایند.
خرید شارژ ایرانسل کاتالوگ پیام کوتاه: بسیاری از شرکت ها به دنبال کانال ارتباطی دو طرفه برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات، دریافت بازخورد و افزایش مشارکت مشتریان هستند. کاتالوگ پیام کوتاه راهکار ویژه ای است که امکان می دهد مشتری با ارسال پیامکی حاوی کد یا نام محصول اطلاعات مورد نیاز خود در مورد محصول (نظیر قیمت، ویژگی‌ها و زمان ارائه) را دریافت نماید.



لطفا توجه داشته خرید شارژ همراه اول باشید این سرویس تنها برای آن دسته از کاربران وایمکس قابل استفاده می‌باشد که در هنگام پر کردن فرم ثبت نام، در قسمت «تلفن همراه» شماره تلفن همراه ایرانسل خود را وارد نموده اند؛ بنابراین کاربرانی که از تلفن های همراه سایر اپراتورها استفاده می کنند و یا شماره تلفن همراه ایرانسل خود را در هنگام ثبت نام ارائه نکرده اند، امکان استفاده از این سرویس را نخواهند داشت.

همچنین جهت ثبت نام خرید شارژ ایرانسل سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.
ثـبـت نـام آسـان اسـت! خرید شارژ ایرانسل


۳. اتباع خارجی می بایست به جای کارت خرید شارژ ایرانسل ملی، گذرنامه خود را ارائه کنند.
۱. یک خرید شارژ همراه اول فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده بگیرید.




* کلیه قیمت‌های خرید شارژ همراه اول فوق با احتساب ۴% مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.
میـــکروسیم‌های ایرانسل خرید شارژ همراه اول

• خط ایرانسل شما تنها در صورتی فعال می شود که خرید شارژ همراه اول اطلاعات شما در سيستم ايرانسل ثبت شده و مدارکتان از طریق فروشندگان مجاز ایرانسل یا پست به ایرانسل ارسال شده باشد.
فروشندگان خرید شارژ ایرانسل مجاز ایرانسل

خرید شارژ همراه اول این سرویس تنها مختص کاربران جدید می‌باشد.

• بانک ها و بیمه ها: مؤسسات مالی، اعتباری و بیمه ها نیاز دارند سیاست های مالی و خدمات مالی جدید خود را به‌واسطه پیام کوتاه به طور مستقیم به مشتریان خود معرفی کنند. همچنین این مؤسسات در بسیاری از موارد نیاز به ارسال پیام خرید شارژ ایرانسل های کوتاهی برای یاد آوری پرداخت قسط یا چک، تمدید قرارداد بیمه، و اطلاع رسانی مبلغ پرداختی یا دریافتی دارند. در کنار پاسخگویی به نیازهای مذکور پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» به نیاز دریافت نظرات، پیشنهادات یا شکایات مشتریان در قالب پیام کوتاه نیز پاسخ می دهد.


• ارسال خرید شارژ همراه اول یک پست‌الکترونیکی‌به‌نشانیcorporatesales@mtnirancell.ir

در این مرحله سیم كارت خریداری شده "یكطرفه" بوده و فقط خرید شارژ همراه اول امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد .




برای استفاده از سامانه پرداخت الکترونیکی لازم است وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و بر روی خرید شارژ همراه اول «صورت حساب اینترنتی» کلیک نمایید و سپس به قسمت «پرداخت قبض» مراجعه کنید.

در همین راستا، «میکروسیم»های ویژه ایرانسل، در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPhone، iPad و ... به روش‌های زیر در دسترس شما کاربران خرید شارژ همراه اول عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار گرفته است:
ایرانسل، همراه همیشگی شما! خرید شارژ همراه اول
برای مشاهده فهرست فروشندگان مجاز میکروسیم، اینجا کلیک کنید. خرید شارژ همراه اول


شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید می‌توانید از خرید شارژ همراه اول طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت، برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
برای پرداخت از این طریق، پس از خرید کارت شارژ ایرانسل، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خرید شارژ همراه اول خود شماره گیری نمایید:
• بخش بندی مشتریان و انجام بازاریابی هدفمند خرید شارژ همراه اول

• هزینه های ذکر شده در جدول زیر برای یک دوره ی سه ماهه می باشد ولی هزینه اشتراک شما بر اساس تاریخ فعالسازی محاسبه می شود به این معنی که هزینه محاسبه شده برای شما شامل تعداد روزهای باقی مانده از روز فعالسازی تا پایان ماه اول به علاوه دو ماه می باشد. یعنی اگر کاربر در تاریخ ۲۰ خرید شارژ همراه اول ماه خرداد ثبت نام کند هزینه اشتراک معادل ۲ ماه و ۱۲ روز از وی اخذ می گردد و حساب وی تا پایان مرداد ماه فعال می باشد.
خرید شارژ همراه اول
• در صورت انتخاب تعرفه های بلند مدت با مودم رایگان، لطفا اطمینان حاصل نمایید که در قسمت مدل مودم، مودم هایی که با نام Free شروع خرید شارژ همراه اول می شوند انتخاب نمایید. در غیر اینصورت ثبت نام شما لغو خواهد شد.
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را خرید شارژ همراه اول روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.
• دریافت فرم ثبت نام، ارسال خرید شارژ همراه اول مدرک شناسایی، تکمیل ثبت نام و فعالسازی سیم کارت رایـگـان است.
پیشنهاد استثنائی ایرانسل ... خرید شارژ همراه اول




از طریق خرید شارژ همراه اول شماره ۷۰۷ (از خطوط ایرانسل) یا ٠٩٣٧٧٠٧٠٠٠٠ (از سایر خطوط)، با مرکز تماس وایمکس ایرانسل تماس بگیرید؛ یا


برای بارگذاری کارت شارژ لازم است وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و بر روی «حساب» کلیک نمایید و سپس به خرید شارژ همراه اول قسمت «شارژ مجدد» مراجعه کنید.

• مدیریت کمپین های تبلیغاتی ارسال پیام خرید شارژ همراه اول کوتاه





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: